marketing grafica-design print web fotografie

Furnizori & Parteneri

Furnizori

Alegem furnizorii in functie de o analiza si un audit:
– Evaluarea modului de asigurare al resurselor necesare organizatiei
– Identificarea furnizorilor strategici ai daSHOP
– Determinarea gradului de dependenta fata de anumiti furnizori
– Evaluarea relatiilor existente intre noi si furnizori
– Identificarea si evaluarea criteriilor de selectie a furnizorilor
Folosim metoda cantitativa si calitativa si metoda ABC ce permite clasificarea furnizorilor in trei categorii:
– furnizori de importanta ridicata (strategici), ce detin aproximatic 60-70% din totalul intrarilor de resurse fiind 20-30% din totalul furnizorilor
– furnizor de importanta medie, detinand o pondere relatic scazuta in asigurarea cu resirse, detin 20-30 % din volumul intrarilor si reprezinta 40-50& din totalul furnizorilor
– furnizori de importanta scazuta, ce detin circa 10% din totalul intrarilor si reprezinta 30-40% din totalul furnizorilor

Parteneri

Garantam clientilor nostrii calitate in toate nivelele de productie a valorii si sustinem acest lucru!
Durabilitatea, continuitatea, confidentialitatea reciproca si un parteneriat de durata sunt baza succeselor noastre!
Nu doar in ceea ce priveste clientii nostri cat si in relatiile cu colaboratorii! Ne cunoastem bine partenerii! Prin auditul serviciile furnizoriilor, va asiguram de calitatea intreprinderilor, a produselor si materialelor auxiliare situate la niveluri calitative ridicate.